Tisková zpráva: Konec front a čekání před úřadem. Chomutov spouští elektronický rezervační systém na všechny poskytované služby.

Konec frontám před úřadem, úspora času a efektivní odbavení požadavků klientů. Zejména to si slibuje chomutovský magistrát od zavedení nového elektronického rezervačního systému.

Funkční bude už od pondělí 9. listopadu. „Systém plně nahradí starší SMS rezervace, které bylo možné využít jen na vybrané agendy. Nově bude možné rezervovat si termín na všechny poskytované služby,” říká tajemník úřadu Robert Plechatý. Vzhledem k aktuálně omezené otevírací době a vládou přijatým opatřením budou úřad moct navštívit pouze předem objednaní klienti. „Bez rezervace bude možné využívat služeb podatelny a pokladny. Samotné objednání je velmi jednoduché, stačí pár kliknutí a je hotovo. Pokud by přesto některým občanům dělalo elektronické objednání problémy, mohou se obrátit telefonicky na naší informační linku, kde jim s rezervací pomůžeme,” ujišťuje Robert Plechatý.

Rezervační systém bude přístupný na webové adrese rezervace.chomutov.cz. Z pohodlí a bezpečí domova bude možné objednat se už na následující den. Termín lze získat na všechny dostupné agendy, které chomutovský úřad poskytuje občanům. K samotnému objednání je potřeba vyplnit pouze jméno a e-mailovou adresu, kam systém během pár okamžiků odešle potvrzovací PIN. Při příchodu na úřad pak tento PIN zadá klient do vyvolávacího systému.

Občané, kteří rezervaci nezvládnou sami, mohou o pomoc požádat Informační servis magistrátu telefonicky. Na čísle 474 637 111 budou úředníci připraveni s rezervací komukoliv pomoct. „Věřím, že občané tento přístup uvítají. Chceme naše služby poskytovat maximálně efektivně, ideálně bez front a zbytečného čekání v prostorách úřadu. Nabízených termínu bude dostatek, určitě obsloužíme všechny klienty,” říká závěrem tajemník chomutovského magistrátu.