Tisková zpráva: V úterý 2. listopadu dojde k výpadku některých služeb magistrátu

Z důvodu plánované odstávky sítě Ministerstva vnitra ČR v úterý dne 2. listopadu 2021 nebudou v čase dostupné agendové systémy registru občanských průkazů a cestovních dokladů. Vyřízení požadovaných úkonů v tomto termínu nebude možné.

Klienti, kteří plánovali zamířit v úterý 2. listopadu na chomutovský magistrát vyřídit si své záležitosti na odboru dopravních a správních činností, si ke své návštěvě budou muset vybrat jiný den.

„Všem klientům se za případné komplikace omlouváme. Naštěstí se nám podařilo vlastními silami zajistit provoz alespoň datových schránek, základních registrů, dopravních registrů a Czech pointu,“ popisuje snahu úřadu zajistit občanům maximum dostupných služeb Robert Plechatý, tajemník chomutovského magistrátu.

Klienti, kteří potřebují vyřídit si záležitosti ohledně občanských průkazů a cestovních dokladů, však musí na úřad v jiný den. „Klientům doporučuji využít online registračního systému a sjednat si schůzku na jiný vyhovující termín,“ nabízí řešení Robert Plechatý.

Pokud si klienti zarezervují termín své návštěvy, mají přednost a veškeré potřebné úkony si vyřídí bez zbytečného čekání. Online objednání je snadné. Rezervační systém se nachází na adrese rezervace.chomutov.cz. Zde stačí vyplnit jméno a e-mailovou adresu. Systém následně vygeneruje PIN, kterým se po příchodu na úřad klient prokáže. V případě nejasností lze využít linku 474 637 111, kde klientům s rezervací poradí.