Elektronické formuláře

Jak máte postupovat při vyplňování formuláře?

Formulář si uložte k sobě do počítače, vyplňte a následně nám ho dopravte.

Učinit tak můžete mnoha způsoby, například:

  1. vyplněný formulář nám pošlete mailem na adresu podatelna@chomutov-mesto.cz, optimálně s kvalifikovaným elektronickým podpisem, ale můžete samozřejmě i bez něj, nicméně po Vás budeme časem požadovat ověření totožnosti
  2. stejně tak ho můžete zaslat datovou schránkou, číslo naší schránky je: 497beyz
  3. formulář se žádostí můžete vytisknout, podepsat a poslat ho poštou na naši adresu Zborovská 4602, 43028 Chomutov
  4. formulář můžete vytisknout, podepsat a vložit ho do nově instalované schránky pro „Příjem žádostí a formulářů“ na levé straně u vstupu do budovy magistrátu. Žádost můžete do schránky vložit kdykoliv i mimo úřední hodiny. Příjem žádosti Vám potvrdíme na Vámi uvedený mail
  5. a konečně můžete vytisknutý a podepsaný formulář osobně donést v úředních hodinách na podatelnu magistrátu, toto je ovšem ta nejméně preferovaná varianta

Vaši žádost zaevidujeme a předáme na příslušný odbor, kde ji začneme zpracovávat. Pokud budeme potřebovat něco doplnit či dodat, úředník Vám zavolá a domluví se Vámi na dalším postupu, nezapomeňte proto prosím do žádosti uvést Váš telefon a mail.

Jakmile bude žádost vyřízená, pošleme Vám o tom zprávu. Podklady si můžete vyzvednout ve výdejním okénku v budově magistrátu nebo na Husově náměstí (informační centrum).

Formuláře odboru vnějších vztahů Formuláře odboru rozvoje a investic Formuláře odboru dopravních a správních činností Formuláře odboru ekonomiky Formuláře odboru sociálních věcí
Formuláře odboru kanceláře tajemníka Formuláře odboru stavebního úřadu Formuláře odboru životního prostředí Formuláře odboru živnostenského úřadu Formuláře odboru majetku města