Objednávky 2016 - Úsek kancelář tajemníka

201600002/Vla objednávka - FortiAP (PDF 624 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: ASCIInet s.r.o.
Předmětu smlouvy/objednávky: FortiAP
Cena: 13721 Kč
Datum uzavření smlouvy: 5.1.2016
201600011/Suk objednávka pohoštění pro schůze rady a zasedání zastupitelstva města (PDF 667 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: SŠTGaA
Předmětu smlouvy/objednávky: objednávka pohoštění pro schůze rady a zasedání zastupitelstva města
Cena: smluvní
Datum uzavření smlouvy: 6.1.2016
2001600076/Suk objednávka - celoroční výuka angličtiny (PDF 630 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Mgr. Slezáková Věra
Předmětu smlouvy/objednávky: objednávka - celoroční výuka angličtiny Cena: 350 Kč/hod
Datum uzavření smlouvy: 6.1.2016
201600142/Vla objednávka - technická podpora k programu správce pošty  (DOC 120 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Ing. Tomáš Chaloupka
Předmětu smlouvy/objednávky: technická podpora k programu správce pošty
Cena: 3.712,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 28.1.2016
201600167/Vla objednávka Patona baterie (PDF 661 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: CZC.CZ
Předmětu smlouvy/objednávky: Patona baterie
Cena: 5311,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 8.2.2016
201600168/Suk objednávka - celoroční výuka německého jazyka (DOCX 98,7 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Mgr. Radek Vydržel
Předmětu smlouvy/objednávky: celoroční výuka německého jazyka
Cena: 350 Kč/hod.
Datum uzavření smlouvy: 8.2.2016
201600252/vla objednávka - monitor, klávesnice, myš (PDF 678 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: CZC.CZ
Předmětu smlouvy/objednávky: monitor, klávesnice, myš
Cena: 21354,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 23.2.2016
201600458/Suk objednávka oblečení pro daňové exekutory (PDF 678 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: CZF Chomutov
Předmětu smlouvy/objednávky: oblečení pro daňové exekutory
Cena: 5748,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 29.3.2016
201600471/suk objednávka - seminář k novému zákonu o zadávání veřejných zakázek (PDF 661 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Český a moravský účetní dvůr, s.r.o.
Předmětu smlouvy/objednávky: seminář k novému zákonu o zadávání veřejných zakázek
Cena: 25200,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 5.4.2016
201600502/suk objednávka - publikace Poradce veřejné správy (PDF 839 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Poradce s.r.o.
Předmětu smlouvy/objednávky: publikace Poradce veřejné správy
Cena: 945,00 Kč
Datum uzavření smlouvy: 1.4.2016
201600512/suk objednávka - předplatné časopisu Listy sociální práce (PDF 647 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Send předplatné, s.r.o.
Předmětu smlouvy/objednávky: předplatné časopisu Listy sociální práce
Cena: 199,00 Kč
Datum uzavření smlouvy: 5.4.2016
201600687/suk objednávka školení - Evidence sociálních agend (ESA) (PDF 692 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: YAMACO Software
Předmětu smlouvy/objednávky: školení Evidence sociálních agend (ESA)
Cena: 18 029,00 Kč
Datum uzavření smlouvy: 04.05.2016
201600713/suk - objednávka zprávy o zdravotním stavu - náhradní rodinná péče (PDF 4 MB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: MUDr.Drnková Pavla
Předmětu smlouvy/objednávky: objednávka zprávy o zdravotním stavu - náhradní rodinná péče
Cena: 620,00 Kč
Datum uzavření smlouvy: 10.5.2016
201600732/suk - objednávka zprávy o zdravotním stavu pro potřeby OSPOD pro potřeby soudního jednání (PDF 3,4 MB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Dětská psychiatrická nemocnice Opařany
Předmětu smlouvy/objednávky: zpráva o zdravotním stavu pro potřeby OSPOD pro potřeby soudního jednání
Cena: 100 Kč
Datum uzavření smlouvy: 12.5.2016
201600745 - objednavka ubytovani ŠS u Pernikove Chaloupky Raby u Pardubic (PDF 4,4 MB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: ŠS u Pernikove Chaloupky Raby u Pardubic
Předmětu smlouvy/objednávky: ubytování a stravování
Cena: 5 420 Kč
Datum uzavření smlouvy: 17.5.2016
201600746/suk - objednávka supervize pro dvě skupiny OSPOD (PDF 845 kB), Vložil(a): Ing. Bc. Stanislav Hájek
Smluvní strana: Mgr. Jiří Pilař
Předmětu smlouvy/objednávky: objednávka supervize pro dvě skupiny OSPOD
Cena: 2 500 Kč
Datum uzavření smlouvy: 17.5.2016
201600937/suk objednávka SIPO - poplatek za odpad (PDF 659 kB), Vložil(a): Jaroslava Suková
Smluvní strana: Česká pošta a.s.
Předmětu smlouvy/objednávky: SIPO poplatek za odvoz odpadu
Cena: 44.190,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 1.6.2016
201601043/suk - nákup ochranných pomůcek (PDF 865 kB), Vložil(a): Jaroslava Suková
Smluvní strana: CZF Chomutov
Předmětu smlouvy/objednávky: ochranné pomůcky
Cena: 4463,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 12.7.2016
201601032/suk - pohoštění primátor (PDF 639 kB), Vložil(a): Jaroslava Suková
Smluvní strana: Divadelní sklípek-Roman Šujan
Předmětu smlouvy/objednávky: pohoštění akce návštěva primátora Erlangenu
Cena: 6 555,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 28.6.2016
201601054/suk - supervize OSPOD (PDF 648 kB), Vložil(a): Jaroslava Suková
Smluvní strana: Mgr.Jiří Pilař
Předmětu smlouvy/objednávky: supervize OSPOD
Cena: 2500,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 14.7.2016
201601065/suk - předplatné časopisu Dopravní inženýrství (PDF 648 kB), Vložil(a): Jaroslava Suková
Smluvní strana: EDIP, s.r.o.
Předmětu smlouvy/objednávky: Časopis Dopravní inženýrství
Cena: 333,50 Kč
Datum uzavření smlouvy: 18.7.2016
201601091/suk - očkování zaměstnanců (PDF 738 kB), Vložil(a): Jaroslava Suková
Smluvní strana: Zdravotní ústav Ústí nad Labem
Předmětu smlouvy/objednávky: očkování zaměstnanců
Cena: 16.050,- Kč
Datum uzavření smlouvy: 25.7.2016